Tellimuse kättetoimetamine
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Te saate jälgida oma tellimuse staatust jälgimiskoodi abil veebilehel. Jälgimiskood saadetakse tellimuses märgitud e-posti aadressile. Kui meie kirju ei ole näha, kontrollige oma rämpsposti kausta või saatke meile e-kiri aadressile [email protected].
Minu tellimus ei ole veel kohale toimetatud, mida ma peaksin tegema?
Peale tellimuse esitamist meie veebilehel on tellimus tavaliselt komplekteeritud ja saadetakse 2-3 päeva jooksul.
Seejärel saate e-kirja koos jälgimiskoodiga, mis võimaldab teil jälgida tellimuse staatust veebilehel. Palun arvestage kohaletoimetamise ajaga, mis on määratud vedajaga.
Kui oleme ületanud tellimuse töötlemise ja kohaletoimetamise aja, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected].
Seejärel saate e-kirja koos jälgimiskoodiga, mis võimaldab teil jälgida tellimuse staatust veebilehel. Palun arvestage kohaletoimetamise ajaga, mis on määratud vedajaga.
Kui oleme ületanud tellimuse töötlemise ja kohaletoimetamise aja, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected].
Ma elan väljaspool Poolat, kas ma saan tellida?
Me tarnime kõikidesse maailma riikidesse, saate korraldada tarne mis tahes riiki, välja arvatud Venemaale ja Valgevenesse.
Kes toimetab minu tellimuse kohale?
Euroopas kasutame GLS-teenust
Kas ma võin oma tellimuse isiklikult kätte saada?
Kahjuks ei ole see võimalik. Me töötame eranditult veebipoena.
Tellimuse eest tasumine
Kuidas ma saan oma tellimuse eest maksta?
Aktsepteerimine järgimisi maksemeetodeid:
Krediitkaart
Saate tellimuse eest tasuda, sisestades oma krediitkaardi andmed meie veebisaidil. See on täiesti turvaline, kuna me ei salvesta mingeid andmeid.
PayPal
Tellimuse eest saate maksta otse ostukorvis või toote lehel oleva PayPal'i maksesüsteemi kaudu.
Krediitkaart
Saate tellimuse eest tasuda, sisestades oma krediitkaardi andmed meie veebisaidil. See on täiesti turvaline, kuna me ei salvesta mingeid andmeid.
PayPal
Tellimuse eest saate maksta otse ostukorvis või toote lehel oleva PayPal'i maksesüsteemi kaudu.
Kas ma võin tellida tapeedid järelmaksuga?
Jah, saate valida, kas soovite maksta kauba kättesaamisel ostukorvis kassas.
Kas maksed veebilehel on turvalised?
Kõik veebitehingud toimuvad turvalise internetiühenduse kaudu ja on töötlemise ajal krüpteeritud, me ei salvesta teie kaardiandmeid. Lisateavet leiate meie privaatsuspoliitikast.
Kuhu ma sisestan allahindluskoodi?
Tellimuse vormistamisel sisestage ostukorvis oma allahindluskood.
Kuidas ma saan allahindluskoodi?
Registreeru meie uudiskirjale meie kodulehel. Saadame teile sageli salajasi sooduskoode, mis aitavad teil veelgi rohkem säästa.
Kas ma saan kasutada mitu sooduskoodi oma tellimuses?
Kassas saate kasutada ainult ühte sooduskoodi.
Kas veebilehel olevad allahindlused on kombineeritavad sooduskupongidega?
Kui veebilehel on tellimuse tegemise ajal kampaania, kombineeritakse teie ostu allahindlus kampaaniakoodiga.
Tagastamine ja ümbervahetamine
Vahetus- ja tagastamispoliitika
Käesoleval leheküljel saate lugeda meie vahetus- ja tagastuspoliitikat.
Kas ma saan oma tellimuse tagasi saata?
Kui saate vigase või kahjustatud toote meie süül, võime teile osaliselt raha tagasi maksta või toota sama pildi tasuta.
Kas ma saan oma tellimuse ümber vahetada?
Te saate oma tellimuse välja vahetada, kui saate defektse või kahjustatud toote.
Sellisel juhul palume teil meile pilt tagastada. Me valmistame ja saadame teile uue tasuta, et asendada defektne.
Pidage meeles, et teil on 14 päeva tagastamiseks. Pärast seda perioodi ei ole vahetamine võimalik
Sellisel juhul palume teil meile pilt tagastada. Me valmistame ja saadame teile uue tasuta, et asendada defektne.
Pidage meeles, et teil on 14 päeva tagastamiseks. Pärast seda perioodi ei ole vahetamine võimalik
Milliseid kaupu peetakse vigaseks?
Vigaseks loetakse järgnevad juhtumid:
- kahjustatud või rebestatud pildid;
- kui teile saadetakse teistsugune pilt, mis ei vasta teie tellimusele.
Märkus: pildi trükkimisel võivad värvid veidi erineda.
- kahjustatud või rebestatud pildid;
- kui teile saadetakse teistsugune pilt, mis ei vasta teie tellimusele.
Märkus: pildi trükkimisel võivad värvid veidi erineda.
Olen saanud vigase kauba. Mida peaksin tegema?
Te võite kasutada oma vahetamisõigust 14 päeva jooksul pärast maali kättesaamist. Selleks võtke meiega posti teel ühendust. Meie juht selgitab, kuidas sellisel juhul toimida.
Probleemid tellimuse esitamisel
Ma ei ole saanud tellimuse kinnitust. Mida ma peaksin tegema?
Selle põhjuseks on tehniline viga. Saatke meile e-kiri, et saada tellimuse kinnitus meie juhilt.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Enne tellimuse trükkimisse saatmist saate teha muudatusi või selle tühistada. Tavaliselt juhtub see mõne tunni jooksul pärast tellimuse esitamist veebisaidil.
Võtke e-posti teel ühendust meie juhatajaga, et teada saada, kas saate tellimuses muudatusi teha. Kirjutage meile kohe ka juhul, kui leiate tellimuses vea.
Võtke e-posti teel ühendust meie juhatajaga, et teada saada, kas saate tellimuses muudatusi teha. Kirjutage meile kohe ka juhul, kui leiate tellimuses vea.
Kuidas saan jälgida oma tellimuse staatust?
Kõigist teie tellimuse staatuse muudatustest teavitame teid e-posti teel, mille aadressi jätate meile tellimuse esitamisel.
Kui te ei näe e-kirju, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui teil on küsimusi, võite samuti kirjutada meie juhatajale.
Kui te ei näe e-kirju, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui teil on küsimusi, võite samuti kirjutada meie juhatajale.
Küsimused maalide kohta
Kui palju maksab lõuendile trükkimine?
Hind sõltub pildi suurusest ja valitud seadetest. Kõigi olemasolevate suuruste hindu näete tootekaardil.
Milline peaks olema pilt trükkimiseks?
Mida parem on foto, seda erksam ja kvaliteetsem on trükk. Kui foto on liiga väike, teavitame teid sellest.
Kas maalil on raam?
Müüme maalid kanderaamidel - see on puidust raam, millele lõuend on pingutatud. Seda maali ei ole vaja raamida, seda võib riputada otse seinale.
Soovin tellida lõuendi ilma raamita. Kas see on võimalik?
Jah, teie soovil saame maali valmistada ilma raamita. Palun märkige tellimuse esitamisel märkustes "Ma ei vaja raami" või võtke ühendust meie juhatajaga.
Kas maali jaoks on võimalik tellida raam?
Me ei müü pildiraame
Millised on maali küljed?
Selleks, et lõuendit pingutada raamile ja mitte kahjustada pilti, kasutame peegelpilti.
Kuidas maali seinale riputada?
Saate oma maali riputada kruvide külge. Selleks lisame oma maalidele kinnitusvahendid, mille külge on mugav maali riputada.
Millisele materjalile te oma maale trükite?
Saatmiseks on saadaval kaks tüüpi materjali:
Ökonoomne lõuend - tihe ja vastupidav materjal digitaalseks trükiks, sarnaneb maalijate lõuendiga, veekindel pind, keskmine teraviljasuurus, realistlik detailide taasesitus. Maalijate lõuendiga, veekindel pind, keskmine teraviljasuurus, realistlik detailide taasesitus. Kvaliteetne lõuend - selle faktuur sarnaneb maalikunstniku lõuendiga (väikesed niidid põimuvad omavahel). Pehme, detailne pildiesitus matil pinnal.
Ökonoomne lõuend - tihe ja vastupidav materjal digitaalseks trükiks, sarnaneb maalijate lõuendiga, veekindel pind, keskmine teraviljasuurus, realistlik detailide taasesitus. Maalijate lõuendiga, veekindel pind, keskmine teraviljasuurus, realistlik detailide taasesitus. Kvaliteetne lõuend - selle faktuur sarnaneb maalikunstniku lõuendiga (väikesed niidid põimuvad omavahel). Pehme, detailne pildiesitus matil pinnal.
Mis on ökonoomne lõuend?
See on lõuendi odavam versioon. See on vastupidavam ja niiskuskindlam, kuid selle pind ei ole nii terav kui kvaliteetsel lõuendil.
Mis on kvaliteetne lõuend?
Kasutame kvaliteetseks trükkimiseks kallimaid tinte, mis on sügavamate toonidega ja vastupidavamad pleekimisele
Mis on Premium Print?
Kasutame Premium trükkimiseks kallimaid tinte, mis on sügavamate toonidega ja vastupidavamad pleekimisele.
Kas maal tuhmub aja jooksul?
Me ei soovita maali asetada otsese päikesevalguse kätte või niiskesse ruumi. See võib aja jooksul pildi heledust nõrgestada.
Mis on lakikate?
Lakkimine loob lõuendile täiendava kaitsva kihi. Pilt on vastupidavam väiksemate kahjustuste suhtes ning lakitud pildi värskendamiseks võite seda pühkida pehme, kergelt niiske lapiga.
Kas maalile saab trükkida teksti?
Jah, saate pildi loomisel lisada pildile mis tahes teksti.
Kas maali saab pesta?
Maali võib õrnalt puhastada kuiva pehme lapiga või käsnaga, märgade toodete kasutamist ei soovitata.
Niiske käsnaga puhastamine on lubatud ainult siis, kui maal on lakitud.
Niiske käsnaga puhastamine on lubatud ainult siis, kui maal on lakitud.
Kas pildi pind on läikiv või matt?
Meie piltide pind on matt.
Lisakatte andmine lakiga annab õrna satiinviimistluse.
Lisakatte andmine lakiga annab õrna satiinviimistluse.
Millised on trüki failinõuded?
Parim on kasutada pilti, mis on tehtud kaameraga või telefoniga.
Pildi suurus peaks olema vahemikus 1 kuni 32 MB. Vähemalt ühel pildi küljel peab olema vähemalt 1700 pikslit.
Pildi suurus peaks olema vahemikus 1 kuni 32 MB. Vähemalt ühel pildi küljel peab olema vähemalt 1700 pikslit.
Kuidas minu tellimus pakendatakse?
Iga pilt mähitakse kilesse ja pakendatakse saatekarpi.
Samuti on võimalik tellida kingituspakendit pildile.
Samuti on võimalik tellida kingituspakendit pildile.
Kas seinamaali materjalid on ohutud?
Kõik kasutatavad materjalid ja värvid on inimeste ja loomade tervisele täiesti ohutud.
Milline on kangastelgede laius?
Kangastelgede laius = 2cm