KKK lehekülg

Kuidas mõõta seina tellimuse jaoks?
Oma seina õigeks mõõtmiseks järgige palun ettenähtud juhiseid

soovitame lisada nii laiuse kui ka kõrguse mõõtmistele 6-10 cm, kuna seinad ei ole alati täiesti ühtlased.
Kuidas minu tellimus lõigatakse?
Saate oma tapeedi mõõtmetega, mille määrasite tellimuse esitamisel

Tapeet jagatakse mugavateks ribadeks, millest igaüks on kuni 50 cm lai
Kas tapeet on saadaval rullides?
Me ei kasuta masstootmistehnikat. Selle asemel trükime pildi suureformaadilise trükitehnoloogiaga tellimuse esitamise ajal, võttes arvesse kõiki meie klientide spetsifikatsioone

Selle tulemusena saate oma tapeedi juba rullideks lõigatuna, korralikult pakituna tarnimiseks.
Kas see on mittekootud tapeet?
Jah, kõik meie tapeedid on kaetud õhukese vinüülkihiga, mis lisab tihedust ja ilusat reljeefset tekstuuri
Mis on vinüülkate?
Vinüülkate on õhuke PVC kiht, mis on kantud lausmaterjalist alusele

See võimaldab ka tapeetide puhastamiseks niiske käsnaga pühkida

Lisaks loob vinüülkate tapeedile reljeefse pinna, mis meenutab linasest kangast.
Kas tapeeti saab pesta?
Tapeeti saab puhastada väga õrnalt veidi niiske käsnaga. Me ei soovita aga tapeetide puhastamiseks hõõruda ega kasutada pesuvahendeid, sest see võib kahjustada tapeetide viimistlust ja värve.
Mul on vaja veekindlat tapeeti. Millise materjali peaksin valima?
Me ei saa pakkuda tapeete, mis on vastupidavad pidevale veevoolule või kõrgele niiskusele.

Te võite siiski valida, kas tapeedile lisada lakikihi. See tagab täiendava veekindluse, mis võimaldab neil vastu pidada veepritsmetele ja mustusele ning muudab nende puhastamise lihtsamaks.
Kas materjalid on ohtlikud inimeste tervisele?
Kõik meie kasutatavad materjalid on inimeste ja lemmikloomade tervisele täiesti ohutud.
Mis on lakk-kate?
Lakkimine tähendab, et valmis tapeet kaetakse õhukese läbipaistva lakikihiga. See protsess suurendab tapeedi tugevust ja niiskuskindlust. Lisaks saab lakitud tapeete hõlpsasti puhastada niiske käsnaga.
Kuidas saan jälgida oma tellimuse kohaletoimetamist?
Saate jälgida oma tellimuse staatust, kasutades selle jälgimisnumbrit GLS veebisaidil. Me saadame jälgimisnumbri e-posti aadressile, mille esitasite tellimuse vormistamise ajal. Kui te ei näe meie sõnumeid, kontrollige palun oma rämpsposti kausta või kirjutage meile aadressil [email protected]
Minu tellimus ei ole veel kohale toimetatud, mida ma peaksin tegema?
Pärast tellimuse esitamist meie veebilehel, tavaliselt 2-3 päeva jooksul, teie tellimus töödeldakse ja saadetakse kohale

Seejärel saate e-kirja, mis sisaldab jälgimisnumbrit, mis võimaldab teil jälgida oma tellimuse staatust veebilehel GLS. Palun arvestage vedaja poolt esitatud hinnangulist tarneaega, mis tavaliselt jääb vahemikku 2-5 tööpäeva

Kui oleme ületanud teie tellimuse töötlemis- ja kohaletoimetamise aega, võtke meiega julgelt ühendust aadressil [email protected].
Ma ei ela Eesti, kas ma saan siiski tellida?
Jah, me tarnime kõikidesse maailma riikidesse. Olete teretulnud taotlema kohaletoimetamist mis tahes riiki.
Kes toimetab minu tellimuse kohale?
Eesti, meie pakendid toimetab kohale GLS.
Kui palju maksab minu tellimuse saatmine?
Kõikide tellimuste Eesti on tasuta. Erandiks on raskesti ligipääsetavad piirkonnad Eesti

Muudesse riikidesse ja raskesti ligipääsetavatesse piirkondadesse saadetakse tellimusi vastavalt vedaja tariifidele. Saatmiskulud leiate ostukorvist kassas
Kas lisanduvad saatmiskulud?
Ei, meie ettevõte katab tollimaksud. Kui saate kauba kättesaamisel arve tollimaksude kohta, võtke palun probleemi lahendamiseks ühendust meie klienditeenindusega.
Kuidas ma saan tellimuse eest maksta?
Pakume järgmisi makseviise:

Krediitkaart: Stripe'i maksesüsteemi veebisaidil saate oma tellimuse eest turvaliselt maksta, sisestades oma kaardiandmed.

PayPal: Saate mugavalt maksta tellimuse eest, kasutades PayPal-maksesüsteemi otse ostukorvis.
Kas maksed veebilehel on turvalised?
Jah, kõik veebitehingud toimuvad turvalise internetiühenduse kaudu ja on töötlemise ajal krüpteeritud. Me ei salvesta teie kaardiandmeid täiendava turvalisuse tagamiseks. Lisateavet leiate meie privaatsuspoliitikast.
Kuhu ma peaksin sisestama sooduskoodi?
Kampaaniakood sisestatakse ostukorvis kassas.
Kas ma saan kasutada mitu sooduskoodi oma tellimuses?
Ei, saate kasutada ainult ühte sooduskoodi kassas.
Kas sooduskoodi allahindlust saab kombineerida veebilehel olevate allahindlustega?
Jah, kui veebilehel on hetkel saadaval sooduspakkumised või allahindlused, saab neid kasutada koos sooduskoodiga.
Kuidas kleepida tapeeti?
Koos tellimusega saadame teile üksikasjalikud tapeetimisjuhised. Siit saate lugeda üksikasjalikke juhiseid tapeetimise kohta meie kodulehel.
Mitu rulli tapeeti vajan ma?
Me valmistame tapeedi vastavalt teie mõõtudele. Tellimuse esitamisel täpsustage lihtsalt selle seina suurus, mida soovite tapeetida. Seejärel valmistame ja saadame teile teie poolt määratud suurusega tapeetide lõuendi, mis on jagatud kuni 50 cm laiusteks mugavateks ribadeks.
Millist kleepsu on vaja tapeetimiseks?
Te võite tellida meie tapeedipastat meie veebisaidil, et säästa aega.

Kui soovite kleepsu ise osta, vajate vinüültapeedi jaoks mittekootud tapeetide baasil valmistatud kleepsu.
Kas tapeet tuleb kleepida otsast otsani või kattuvana?
See sõltub tapeedi kõrgusest:
Kuni 3,60 meetri kõrgused tapeedid tuleb liimida otsast otsani.
Üle 3,60 meetri kõrgused tapeedid kleebitakse kattega, seejärel lõigatakse vuuk juba seinale.
Tagastamise ja vahetamise poliitika
Sellel leheküljel leiate meie vahetus- ja tagastuspoliitikat
Kas ma saan oma tellimust ümber vahetada?
Te võite oma tellimuse ümber vahetada, kui saate defektse või kahjustatud toote. Sellisel juhul peate tellimuse meile tagasi saatma. Me valmistame ja saadame teile tasuta uued tapeedid, et asendada defektsed

Palun pange tähele:On väga oluline, et te vaataksite tapeedi pärast kättesaamist ja enne selle ülesriputamist hoolikalt üle, sest me ei saa vahetada tapeeti, mis on juba seinale kinnitatud. Samuti pidage meeles, et teil on 14 päeva alates tellimuse kättesaamise kuupäevast aega tagastuse algatamiseks.
Olen saanud defektse toote. Mida peaksin tegema?
Kui olete saanud defektse toote, võite kasutada oma õigust vahetada või tagastada see 14 päeva jooksul pärast tapeedi kättesaamist. Protsessi algatamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel. Meie juht annab edasisi juhiseid, kuidas sellisel juhul toimida.
Kuidas teha tagasimakseid?
Te võite taotleda tellimuse eest raha tagasi 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, kui olete saanud defektse või kahjustatud toote. Selleks võtke meiega ühendust e-posti teel. Meie juht selgitab, kuidas sellisel juhul toimida.
Millist toodet peetakse defektseks?
Defektina käsitletakse järgmist:
- tapeedid, mis on eri värvi erinevatel plaatidel;
- kahjustatud või rebenenud tapeet;
- te olete saanud mittetäieliku tellimuse;
- saite pildi, mida te ei ole tellinud.
Kas te saate pilti muuta (eemaldada elemente või muuta värve)?
Kahjuks ei ole see võimalik. Paljud populaarsed kujundused on aga juba saadaval veebilehel erinevates värvides. Palun pöörake sellele tähelepanu, kui valite toodet veebilehel.
Ma ei ole saanud tellimuse kinnitust. Mida peaksin tegema?
Kui te ei ole saanud tellimuse kinnitust, võib see olla tingitud tehnilisest veast. Palun saatke meile e-kiri, et saada kinnitust oma tellimuse kohta meie juhilt.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Saate teha muudatusi või tühistada oma tellimuse enne selle trükkimiseks saatmist. Tavaliselt toimub see paar tundi pärast tellimuse esitamist veebilehel{br}{br} Tellimuse muutmise võimalikkuse kohta küsige meie e-posti haldurilt. Palun teavitage meid kohe, kui leiate tellimuses vea.
Kuidas jälgida oma tellimuse staatust?
Me saadame tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile teateid kõikide muudatuste kohta teie tellimuse staatuses{br}{br} Kui te ei näe e-kirju, kontrollige palun oma rämpsposti kausta. Lisaks sellele võite vabalt saata meie juhile e-kirja, kui teil on küsimusi.