Tellimuse kättetoimetamine
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Te saate jälgida oma tellimuse staatust jälgimiskoodi abil veebilehel. Jälgimiskood saadetakse tellimuses märgitud e-posti aadressile. Kui meie kirju ei ole näha, kontrollige oma rämpsposti kausta või saatke meile e-kiri aadressile [email protected].
Minu tellimus ei ole veel kohale toimetatud, mida ma peaksin tegema?
Peale tellimuse esitamist meie veebilehel on tellimus tavaliselt komplekteeritud ja saadetakse 2-3 päeva jooksul.
Seejärel saate e-kirja koos jälgimiskoodiga, mis võimaldab teil jälgida tellimuse staatust veebilehel. Palun arvestage kohaletoimetamise ajaga, mis on määratud vedajaga.
Kui oleme ületanud tellimuse töötlemise ja kohaletoimetamise aja, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected].
Seejärel saate e-kirja koos jälgimiskoodiga, mis võimaldab teil jälgida tellimuse staatust veebilehel. Palun arvestage kohaletoimetamise ajaga, mis on määratud vedajaga.
Kui oleme ületanud tellimuse töötlemise ja kohaletoimetamise aja, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected].
Ma elan väljaspool Poolat, kas ma saan tellida?
Me tarnime kõikidesse maailma riikidesse, saate korraldada tarne mis tahes riiki, välja arvatud Venemaale ja Valgevenesse.
Kes toimetab minu tellimuse kohale?
Euroopas kasutame GLS-teenust
Kas ma võin oma tellimuse isiklikult kätte saada?
Kahjuks ei ole see võimalik. Me töötame eranditult veebipoena.
Tapeetimine
Mitu rulli tapeeti ma vajan?
Valmistame tapeedid rangelt vastavalt teie poolt määratud mõõtmetele. Tellimisel andke meile lihtsalt teada, millise suurusega seina soovite tapeetida. Seejärel valmistame ja saadame tapeetid näidatud suuruses, mis on jagatud kuni 50 cm laiusteks praktilisteks ribadeks.
Kui palju liimi ma vajan?
Liimi koos tapeediga saab osta meie veebilehelt. Sellisel juhul arvutame vajaliku liimi koguse tellimuse kogu ala põhjal. Üks liimipakk on piisav 10 m² jaoks
Kui soovite liimi osta mõnest teisest poest, saate arvutada vajaliku koguse tellimuse ala ja liimi kasutusjuhendi põhjal.
Kui soovite liimi osta mõnest teisest poest, saate arvutada vajaliku koguse tellimuse ala ja liimi kasutusjuhendi põhjal.
Kuidas lahjendada liimi?
Valage külma vett ämbrisse suhtega 1,7 liitrit vett ühe liimipudeli kohta.
Alustage vee keerutamist, et tekiksid mullid. Seejärel valage ettevaatlikult kogu liimipudeli sisu vee sisse ja jätkake segamist.
Oodake 10 minutit ja segage uuesti. Nüüd on liim kasutamiseks valmis.
Oluline: kui soovite kasutada liimi teiselt tootjalt, järgi liimi ettevalmistamiseks pakendil olevaid juhiseid.
Alustage vee keerutamist, et tekiksid mullid. Seejärel valage ettevaatlikult kogu liimipudeli sisu vee sisse ja jätkake segamist.
Oodake 10 minutit ja segage uuesti. Nüüd on liim kasutamiseks valmis.
Oluline: kui soovite kasutada liimi teiselt tootjalt, järgi liimi ettevalmistamiseks pakendil olevaid juhiseid.
Millist liimi ma peaksin kasutama polsterdamiseks?
Meie tapeetide ostmisel soovitame lisada tellimusele liimi, mis sobib ideaalselt meie fototapeetide paigaldamiseks.
Kui soovite osta liimi mõnest teisest poest, vajate tapeetidele non-woven tüüpi liimi.
Kui soovite osta liimi mõnest teisest poest, vajate tapeetidele non-woven tüüpi liimi.
Kas liim kuulub tellimuse juurde?
Liimi koos tapeediga saab osta meie poest. Vajaliku liimi koguse arvutame välja vastavalt tapeetide suurusele.
Kuidas ma tapeeti kleebin?
Saadame teile koos tellimusega üksikasjalikud paigaldusjuhised. Võite lugeda juhiseid ka meie veebilehelt.
Kas liim kantakse seinale või tapeetidele?
Liimi tuleb kanda ainult seinale.
Kui kaua võtab tapeet kuivamiseks aega?
Enamus juhtudel kuivab tapeet täielikult vähem kui 24 tunni jooksul. Kuid mõnel juhul võib see võtta rohkem aega.
See võib juhtuda, kui liimite fliistapeete paksule seinale, mis ei hinga hästi.
See võib juhtuda, kui liimite fliistapeete paksule seinale, mis ei hinga hästi.
Kas tapeet tuleb kleepida kogu ulatuses või kattuvana?
Kõik sõltub tapeedi kõrgusest.
Kuni 3,60 m kõrguse tapeedi puhul tuleb tapeet liimida kogu pikkuses.
Üle 3,60 m kõrguse tapeedi puhul liimime ülekatvana ning seejärel lõikame juba seinal oleva tapeedi õige koha pealt ära.
Kuni 3,60 m kõrguse tapeedi puhul tuleb tapeet liimida kogu pikkuses.
Üle 3,60 m kõrguse tapeedi puhul liimime ülekatvana ning seejärel lõikame juba seinal oleva tapeedi õige koha pealt ära.
Milliseid tööriist tapeetimiseks vaja on?
Tapeetimiseks on vaja järgmisi tööriistu:
Saate lugeda täpseid tapeetimisjuhiseid siit.
- - liimi segamise ämber
- - pliiats või harilik/marker seina märkimiseks
- - nuga
- - käsn või pressrull
- - liimi pealekandmise rull
- - pahtlilabidas
- - vesilood
Saate lugeda täpseid tapeetimisjuhiseid siit.
Tellimuse eest tasumine
Kuidas ma saan oma tellimuse eest maksta?
Aktsepteerimine järgimisi maksemeetodeid:
Krediitkaart
Saate tellimuse eest tasuda, sisestades oma krediitkaardi andmed meie veebisaidil. See on täiesti turvaline, kuna me ei salvesta mingeid andmeid.
PayPal
Tellimuse eest saate maksta otse ostukorvis või toote lehel oleva PayPal'i maksesüsteemi kaudu.
Krediitkaart
Saate tellimuse eest tasuda, sisestades oma krediitkaardi andmed meie veebisaidil. See on täiesti turvaline, kuna me ei salvesta mingeid andmeid.
PayPal
Tellimuse eest saate maksta otse ostukorvis või toote lehel oleva PayPal'i maksesüsteemi kaudu.
Kas ma võin tellida tapeedid järelmaksuga?
Jah, saate valida, kas soovite maksta kauba kättesaamisel ostukorvis kassas.
Kas maksed veebilehel on turvalised?
Kõik veebitehingud toimuvad turvalise internetiühenduse kaudu ja on töötlemise ajal krüpteeritud, me ei salvesta teie kaardiandmeid. Lisateavet leiate meie privaatsuspoliitikast.
Kuhu ma sisestan allahindluskoodi?
Tellimuse vormistamisel sisestage ostukorvis oma allahindluskood.
Kuidas ma saan allahindluskoodi?
Registreeru meie uudiskirjale meie kodulehel. Saadame teile sageli salajasi sooduskoode, mis aitavad teil veelgi rohkem säästa.
Kas ma saan kasutada mitu sooduskoodi oma tellimuses?
Kassas saate kasutada ainult ühte sooduskoodi.
Kas veebilehel olevad allahindlused on kombineeritavad sooduskupongidega?
Kui veebilehel on tellimuse tegemise ajal kampaania, kombineeritakse teie ostu allahindlus kampaaniakoodiga.
Tootega seotud küsimused
Kuidas mõõta seina, et õiges mõõdus tooteid tellida?
Seina mõõtmiseks on oluline järgida juhendit.
Soovitame lisada 6 kuni 10 cm nii laiuse kui ka pikkuse mõõtudele, kuna seinad võivad olla ebaregulaarsed.
Soovitame lisada 6 kuni 10 cm nii laiuse kui ka pikkuse mõõtudele, kuna seinad võivad olla ebaregulaarsed.
Kuidas minu tellimus lõigatakse?
Saate tapeedi mõõtudega, mida olete tellimuse vormistamisel märkinud.
Kangas lõigatakse väga praktilisteks ribadeks, mille laius võib olla kuni 50 cm.
Kangas lõigatakse väga praktilisteks ribadeks, mille laius võib olla kuni 50 cm.
Kas tapeet on saadaval rullides?
Me ei kasuta masstootmise tehnikat. Pilt prinditakse tellimuse alusel suureformaadilise printimise tehnoloogias, võttes arvesse kõiki kliendi poolt esitatud spetsifikatsioone.
Sel viisil saate eelnevalt lõigatud tapeedi rullides, mis on ideaalselt pakitud saatmiseks.
Sel viisil saate eelnevalt lõigatud tapeedi rullides, mis on ideaalselt pakitud saatmiseks.
Kas tegemist on fliistapeediga?
Jah, kõigil meie tapeetidel on põimitud kate, kuid neil on ka õhuke vinüülkate, mis märgistab tapeedi ja annab sellele tugevuse ja teatava kulumiskindluse.
Mis on vinüülkattematerjal?
Vinüülkatteks on õhuke PVC-kiht, mis kantakse kangapõhjale.
Vinüül muudab tapeedi vastupidavaks, kaitstes seda kahjustuste eest, samuti võimaldades seda niiske käsnaga puhtaks pühkida.
Lisaks annab vinüül tapeedile pindade struktuuri, sarnanedes lina kangaga.
Vinüül muudab tapeedi vastupidavaks, kaitstes seda kahjustuste eest, samuti võimaldades seda niiske käsnaga puhtaks pühkida.
Lisaks annab vinüül tapeedile pindade struktuuri, sarnanedes lina kangaga.
Millist materjali peaksin valima?
Sõltub ruumist, mida soovite tapeetida.
Kohtadesse, kus tapeet võib kokku puutuda veega või mustuse pritsmetega, on parem valida kvaliteetne materjal. Kvaliteetne materjal on samuti sobilik, kui on olemas mehaaniliste vigastuste või kriimustuste oht tänu lakkviimistlusele, mis muudab tapeedi vastupidavamaks kahjustustele.
Keskmise mustuse tasemega seintele ja minimaalse mehaanilise mõjuga on sobiv standardne materjal.
Ideaalsetel siledatel seintel ja taskukohase remondi jaoks on parim valik ökonoomne materjal.
Kohtadesse, kus tapeet võib kokku puutuda veega või mustuse pritsmetega, on parem valida kvaliteetne materjal. Kvaliteetne materjal on samuti sobilik, kui on olemas mehaaniliste vigastuste või kriimustuste oht tänu lakkviimistlusele, mis muudab tapeedi vastupidavamaks kahjustustele.
Keskmise mustuse tasemega seintele ja minimaalse mehaanilise mõjuga on sobiv standardne materjal.
Ideaalsetel siledatel seintel ja taskukohase remondi jaoks on parim valik ökonoomne materjal.
Mis on kvaliteetne trükk??
Kvaliteetne trükkimine tekitab suurepärase värviedastuse ja täiustatud pleekimiskindlusega pilte.
Kas tapeet on pestav?
Materjalide puhastamiseks võib kasutada ainult kergelt niisutatud käsnaga puhastamist.
Lakikiht võimaldab kasutada ka õrnu puhastusvahendeid
Lakikiht võimaldab kasutada ka õrnu puhastusvahendeid
Mul on vaja veekindlat tapeeti. Millise materjali peaksin valima?
Vajalik on lisada tapeedile lakkviimistlus, et muuta tapeet niiskuse suhtes vastupidavamaks.
Märkus: tapeete ei tohi kleepida dušinurka ega ükskõik millisele muule pinnale, mis on pidevas kontaktis veega.
Märkus: tapeete ei tohi kleepida dušinurka ega ükskõik millisele muule pinnale, mis on pidevas kontaktis veega.
Kas materjalid on tervisele kahjulikud?
Kõik kasutatavad materjalid on inimestele ja loomadele ohutud.
Tagastamine ja ümbervahetamine
Vahetus- ja tagastamispoliitika
Käesoleval leheküljel saate lugeda meie vahetus- ja tagastuspoliitikat.
Kas ma saan oma tellimuse tagasi saata?
Kui saate vigase või kahjustatud toote meie süül, võime teile osaliselt raha tagasi maksta või toota sama pildi tasuta.
Kas ma saan oma tellimuse ümber vahetada?
Te saate oma tellimuse välja vahetada, kui saate defektse või kahjustatud toote.
Sellisel juhul palume teil meile pilt tagastada. Me valmistame ja saadame teile uue tasuta, et asendada defektne.
Pidage meeles, et teil on 14 päeva tagastamiseks. Pärast seda perioodi ei ole vahetamine võimalik
Sellisel juhul palume teil meile pilt tagastada. Me valmistame ja saadame teile uue tasuta, et asendada defektne.
Pidage meeles, et teil on 14 päeva tagastamiseks. Pärast seda perioodi ei ole vahetamine võimalik
Milliseid kaupu peetakse vigaseks?
Vigaseks loetakse järgnevad juhtumid:
- kahjustatud või rebestatud pildid;
- kui teile saadetakse teistsugune pilt, mis ei vasta teie tellimusele.
Märkus: pildi trükkimisel võivad värvid veidi erineda.
- kahjustatud või rebestatud pildid;
- kui teile saadetakse teistsugune pilt, mis ei vasta teie tellimusele.
Märkus: pildi trükkimisel võivad värvid veidi erineda.
Olen saanud vigase kauba. Mida peaksin tegema?
Te võite kasutada oma vahetamisõigust 14 päeva jooksul pärast maali kättesaamist. Selleks võtke meiega posti teel ühendust. Meie juht selgitab, kuidas sellisel juhul toimida.
Probleemid tellimuse esitamisel
Ma ei ole saanud tellimuse kinnitust. Mida ma peaksin tegema?
Selle põhjuseks on tehniline viga. Saatke meile e-kiri, et saada tellimuse kinnitus meie juhilt.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Enne tellimuse trükkimisse saatmist saate teha muudatusi või selle tühistada. Tavaliselt juhtub see mõne tunni jooksul pärast tellimuse esitamist veebisaidil.
Võtke e-posti teel ühendust meie juhatajaga, et teada saada, kas saate tellimuses muudatusi teha. Kirjutage meile kohe ka juhul, kui leiate tellimuses vea.
Võtke e-posti teel ühendust meie juhatajaga, et teada saada, kas saate tellimuses muudatusi teha. Kirjutage meile kohe ka juhul, kui leiate tellimuses vea.
Kuidas saan jälgida oma tellimuse staatust?
Kõigist teie tellimuse staatuse muudatustest teavitame teid e-posti teel, mille aadressi jätate meile tellimuse esitamisel.
Kui te ei näe e-kirju, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui teil on küsimusi, võite samuti kirjutada meie juhatajale.
Kui te ei näe e-kirju, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui teil on küsimusi, võite samuti kirjutada meie juhatajale.
Disain ja visualiseerimine
Kas ma saan tellida oma fotoga tapeeti?
Ootame teie tellimust fototapeedi jaoks, mis on teie enda fotodest valmistatud. Selleks saatke e-kiri aadressile [email protected].
Kas pilti saab muuta (eemaldada elemente või muuta värve)?
Jah, meie disainerid võivad leida pilte vastavalt teie soovidele ja ka lisada või eemaldada teatud elemente pildil, muuta värve või küllastust. Kirjutage meile või lisage tellimisel kommentaar.
Kuidas saan oma interjööri tasuta vaadata?
Valige tapeet, mis teile meeldib, ja täitke visualiseerimisvorm, mis asub vahekaardil "Sisekujunduse visualiseerimine".
Selleks vajate ruumi fotot, kuhu soovite tapeedi paigaldada.
Selleks vajate ruumi fotot, kuhu soovite tapeedi paigaldada.