Tellimuse kohaletoimetamine

Kuidas saan jälgida oma tellimuse kohaletoimetamist?
Saate jälgida oma tellimuse staatust, kasutades selle jälgimisnumbrit GLS veebisaidil. Me saadame jälgimisnumbri e-posti aadressile, mille esitasite tellimuse vormistamise ajal. Kui te ei näe meie sõnumeid, kontrollige palun oma rämpsposti kausta või kirjutage meile aadressil [email protected]
Minu tellimus ei ole veel kohale toimetatud, mida ma peaksin tegema?
Pärast tellimuse esitamist meie veebilehel, tavaliselt 2-3 päeva jooksul, teie tellimus töödeldakse ja saadetakse kohale

Seejärel saate e-kirja, mis sisaldab jälgimisnumbrit, mis võimaldab teil jälgida oma tellimuse staatust FedExi veebisaidil. Palun arvestage vedaja poolt esitatud hinnangulist tarneaega, mis tavaliselt jääb vahemikku 2-5 tööpäeva

Kui oleme ületanud teie tellimuse töötlemis- ja tarneaja, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
Ma ei ela Eesti, kas ma saan siiski tellida?
Jah, me tarnime kõikidesse maailma riikidesse. Olete teretulnud taotlema kohaletoimetamist mis tahes riiki.
Kes toimetab minu tellimuse kohale?
Eesti, meie pakendid toimetab kohale GLS.
Kui palju maksab minu tellimuse saatmine?
Kõikide tellimuste Eesti on tasuta. Erandiks on raskesti ligipääsetavad piirkonnad Eesti

Muudesse riikidesse ja raskesti ligipääsetavatesse piirkondadesse saadetakse tellimusi vastavalt vedaja tariifidele. Saatmiskulud leiate ostukorvist kassas
Kas lisanduvad saatmiskulud?
Ei, meie ettevõte katab tollimaksud. Kui saate kauba kättesaamisel arve tollimaksude kohta, võtke palun probleemi lahendamiseks ühendust meie klienditeenindusega.

Tellimuse makse

Kuidas ma saan tellimuse eest maksta?
Pakume järgmisi makseviise:

Krediitkaart: Stripe'i maksesüsteemi veebisaidil saate oma tellimuse eest turvaliselt maksta, sisestades oma kaardiandmed.

PayPal: Saate mugavalt maksta tellimuse eest, kasutades PayPal-maksesüsteemi otse ostukorvis.
Kas maksed veebilehel on turvalised?
Jah, kõik veebitehingud toimuvad turvalise internetiühenduse kaudu ja on töötlemise ajal krüpteeritud. Me ei salvesta teie kaardiandmeid täiendava turvalisuse tagamiseks. Lisateavet leiate meie privaatsuspoliitikast.
Kuhu ma peaksin sisestama sooduskoodi?
Kampaaniakood sisestatakse ostukorvis kassas.
Kuidas saan sooduskoodi?
Saad sooduskoodi, kui tellid uudiskirja meie kodulehel. Me saadame sageli salajasi sooduskoode tellimuste tegemiseks meie postiloendis olevatele tellijatele.
Kas ma saan kasutada mitu sooduskoodi oma tellimuses?
Ei, saate kasutada ainult ühte sooduskoodi kassas.
Kas sooduskoodi allahindlust saab kombineerida veebilehel olevate allahindlustega?
Jah, kui veebilehel on hetkel saadaval sooduspakkumised või allahindlused, saab neid kasutada koos sooduskoodiga.

Tagastamine ja vahetamine

Tagastamise ja vahetamise poliitika
Sellel leheküljel leiate meie vahetus- ja tagastuspoliitikat
Kas ma saan oma tellimust ümber vahetada?
Te võite oma tellimuse ümber vahetada, kui saate defektse või kahjustatud toote. Sellisel juhul peate tellimuse meile tagasi saatma. Me valmistame ja saadame teile tasuta uued tapeedid, et asendada defektsed{br}{br} {b}Palun pange tähele:{/b}On väga oluline, et te vaataksite tapeedi pärast kättesaamist ja enne selle ülesriputamist hoolikalt üle, sest me ei saa vahetada tapeeti, mis on juba seinale kinnitatud. Samuti pidage meeles, et teil on 14 päeva alates tellimuse kättesaamise kuupäevast aega tagastuse algatamiseks.
Olen saanud defektse toote. Mida peaksin tegema?
Kui olete saanud defektse toote, võite kasutada oma õigust vahetada või tagastada see 14 päeva jooksul pärast tapeedi kättesaamist. Protsessi algatamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel. Meie juht annab edasisi juhiseid, kuidas sellisel juhul toimida.
Kuidas teha tagasimakseid?
Te võite taotleda tellimuse eest raha tagasi 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, kui olete saanud defektse või kahjustatud toote. Selleks võtke meiega ühendust e-posti teel. Meie juht selgitab, kuidas sellisel juhul toimida.
Millist toodet peetakse defektseks?
Defektina käsitletakse järgmist:{br} - tapeedid, mis on eri värvi erinevatel plaatidel;{br} - kahjustatud või rebenenud tapeet;{br} - te olete saanud mittetäieliku tellimuse;{br} - saite pildi, mida te ei ole tellinud.

Probleemid tellimisega

Ma ei ole saanud tellimuse kinnitust. Mida peaksin tegema?
Kui te ei ole saanud tellimuse kinnitust, võib see olla tingitud tehnilisest veast. Palun saatke meile e-kiri, et saada kinnitust oma tellimuse kohta meie juhilt.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Saate teha muudatusi või tühistada oma tellimuse enne selle trükkimiseks saatmist. Tavaliselt toimub see paar tundi pärast tellimuse esitamist veebilehel{br}{br} Tellimuse muutmise võimalikkuse kohta küsige meie e-posti haldurilt. Palun teavitage meid kohe, kui leiate tellimuses vea.
Kuidas jälgida oma tellimuse staatust?
Me saadame tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile teateid kõikide muudatuste kohta teie tellimuse staatuses{br}{br} Kui te ei näe e-kirju, kontrollige palun oma rämpsposti kausta. Lisaks sellele võite vabalt saata meie juhile e-kirja, kui teil on küsimusi.

Küsimused maalide kohta

Milline peaks trükkimiseks mõeldud foto välja nägema?
Mida parem on foto, seda heledam ja parem on ka väljatrükk. Kui foto on liiga väike, teavitame teid sellest
Soovin tellida lõuendi ilma raamita. Kas see on võimalik?
Jah, teie soovil saame valmistada lõuendi ilma raamita. Palun märkige tellimuse märkustes "Ma ei vaja raami" või võtke ühendust meie juhiga.
Kas pildil on raam?
Me müüme pilte kanderaamidel - see on puidust raam, millele lõuend on pingutatud. Seda pilti ei ole vaja raamida, seda võib riputada otse seinale.
Kas ma saan tellida pildi jaoks raami?
Me ei müü pildiraame
Millised on pildi küljed?
Selleks, et venitada lõuendit kanderaamidel ilma pilti kahjustamata, kasutame peegelpildi.
Kuidas riputada pilt seinale?
Pildi saab riputada kruvide külge. Selleks on meie piltidele lisatud kinnitused, mis muudavad pildi riputamise mugavaks.
Millisele materjalile te pilte trükite?
Tellimiseks on saadaval kahte tüüpi materjali: Economic Canvas - tiheda ja vastupidava materjaliga digitaaltrükkimiseks, identne maalikanga materjaliga, veekindel pind, detailide realistlik reprodutseerimine, keskmise teravusega materjal. Premium Canvas - tekstuur sarnaneb maalikanga tekstuuriga (põimitud väikesed niidid). Pehme, detailirohke pildi reprodutseerimine mattpinnal.
Mis on Economic Canvas?
See on lõuendi odavam versioon. See on vastupidavam ja niiskuskindlam, kuid selle pind ei ole nii tugeva tekstuuriga kui Premium Canvas
Mis on Premium Canvas?
Selle lõuendi peenike niidipunus meenutab professionaalse kunstniku lõuendi pinda.
Mis on Premium trükkimine?
Premium-trüki puhul kasutame kallimaid tinte, mis on sügavamate toonidega ja vastupidavamad tuhmumisele.
Kas pilt tuhmub aja jooksul?
Me ei soovita asetada pilti otse päikesevalguse kätte või niiskesse ruumi. See võib aja jooksul pildi heledust tuhmida.
Mis on lakkimine?
Lakkimine loob lõuendile täiendava kaitsva kihi. Pilt on väiksematele kahjustustele vastupidavam ja lakitud pildi värskendamiseks võite seda pühkida pehme, kergelt niiske lapiga.
Kas ma võin pildile teksti paigutada?
Jah, pildiloojas saate oma fotole lisada mis tahes teksti.
Kas pilti saab pesta?
Pildi võib ettevaatlikult pühkida kuiva pehme lapiga või käsnaga; märgade vahenditega ei ole soovitatav kasutada. Niiske käsna kasutamine on lubatud ainult siis, kui pilt on lakitud.
Pildi pind on matt?
Täiendav lakikihi annab õrna satiinse viimistluse
Millised on failinõuded printimiseks?
Parim variant on foto, mis on tehtud kaamera või telefoniga. Faili suurus 1 kuni 32 MB. Vähemalt üks pool pildist peab olema vähemalt 1700 pikslit.
Kuidas minu tellimus pakendatakse?
Iga pilt on pakitud venitusfooliumisse ja transpordikarbis. Võimalus on tellida pildile ka kingituspakend.
Milline on kanderaudade laius?
Kanderaudade laius = 2cm